از افترافکت در چه مواردی میتوان استفاده نمود

اموری که توسط افترافکت میتوان انجام داد بسیار زیادند.در این مقاله به بررسی این موارد خواهیم پرداخت.

در زمینه تولید آثار و هنرهای تجسمی نرم افزارهای بسیار کمی وجود دارند که میتوانید از آن ها کمک بگیرید. اگر در دنیای افتر افکت تازه وارد باشید، ممکن است دقیقاً ندانید که از پس چه کارهایی بر می‌آید. بدین منظور تصمیم گرفتیم مقاله ای را برایتان آماده نماییم تا موارد مصرغ این نرم افزار ر کاربرد را بدانید.

با افترافکت می‌توانید به ایجاد، ترکیب و سبق و سیاق بخشیدن لایه‌های دو بعدی در فضای سه بعدی بپردازید. این نرم‌افزار نقش‌های مختلفی را بر اساس نیاز کاربر ایفا می‌کند. به عنوان مثال، یک هنرمند مستقل جلوه‌های ویژه احتمالاً از آن برای رندر نمودن محتوای سه بعدی استفاده می‌کند. یک ویرایشگر ویدئو، برای ساخت صفحه عنوان فیلم ها و کلیپ ها و یک انیمیشن‌ساز برای ایجاد انیمیشن دو بعدی و یا حتی سه بعدی استفاده می‌کند. به همین دلیل است که اکثر افراد نمیتوانند بطور دقیق بگویند که افترافکت دقیقا چه کاری انجام میدهد.زیرا افترافکت میتواند اموری بسیاری را انجام دهد و تمام این امور را نیز با بهترین کیفیت به انجام میرساند.شرکت در دوره آموزش افترافکت میتواند تا حد زیادی شما را برای تولید انواع موارد ذکر شده یاری نماید .

لازم به ذکر است که ضمن بی‌نظیر بودن نرم‌افزار افترافکت، گزینه ایده‌آلی برای ویرایش فیلم خام نیست. دلیل اصلی این است که قابلیت‌های پخش و طرح‌های مختلف مشابه برنامه‌های ویرایش فیلم را ندارد. در زمینه ویرایش، افترافکت معمولاً پس از ویرایش اولیه فیلم خام است که وارد می‌شود.اما برای این مورد نیز نرم افزار پریمیر وجود دارد که میتوانید توسط آن ای نامورد را انجام دهید.شما میتوانید علاوه بر دوره های افترافکت ،در کلاس آموزش پریمیر شرکت نموده تا به خوبی از پس میکس و مونتاژ انواع فیلم و کلیپ برایید.

این موضوع را از یاد نبرید که آموزش افترافکت و پریمیر امری وقت گیر است ،بنابراین در یک آموزشگاه معتبر و یا آموزشگاه ساخت تیزر شرکت نمایید تا بطور کامل و جامع بتوانید دوره های ساخت انیمیشن و میکس و مونتاژ ان ها را فرا گیرید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *