آشنایی با ست چرم تبلیغاتی

هدیه تبلغیاتی فقط خودکار تبلیغاتی نیست. امروزه برای هر شخصی با هر نوع فعالیتی، ست های چرم تبلیغاتی هدیه ای بسیار مناسب برای مشتریان خاص ، کارمندان ارشد شرکت ، نماینده های فروش در تمامی شهرستان ها و در کل برای تمامی افراد خاصی که مدنظر شماست، است. به صورت کلی ست های چرم تبلیغاتی دارای ۳دسته بندی هستند : ست های چرم زنانه ، ست های چرم مردانه و ست های الکترونیکی یا همان ست های مدیریتی. در ادامه با تمامی انی ست های تبلیغاتی آشنا میشویم.

انواع ست های چرم تبلیغاتی:

ست چرم زنانه :

ست های چرم تبلیغاتی که برای بانوان ساخته میشود، شامل 1 عدد کیف پول جیبی ، یک عدد آینه و یک عدد جاکلیدی میباشد. تمامی ست های چرم زنانه دارای رنگ بندی های مشکی ، قهوه ای ، زرشکی ، عسلی ، قرمز و فیروزه ای هستند. انواع مختلفی برای این ست زنانه در نظر گرفته شده که شما میتوانید در هنگام سفارش انواع آنها را ببینید و انتخاب کنید. بر روی تمامی انواع ست ها چرم میتاون چاپ هایی نظیر سیلک، داغکوب و یا لیزر انجام داد به همین شما میتوانید بر روی این هدیه تبلیغاتی انواع طرح و یا شکل را حک نمایید. برای این گونه ست ها یک جعبه بسیار شیک و فانتزی هم در نظر گرفته میشود تا هدیه داخل ان قرار بگیرد. نوع چرم بکار رفته هم میتواند چرم طبیعی و هم چرم مصنوعی باشد.

ست چرم مردانه :

این ست های چرم برای مران هم قابل تولید است. ست های چرم مردانه نیز دارای ۳ تکه هستند که شامل یک عدد کیف پول ، یک عدد جاکارتی و یک عدد کمربند است. البته میتوان به جای جاکارتی موارد دیگر هم جایگزین کرد مثلا جاکلیدی. شما میتوانید در هنگام سفارش مشخص کنید. در این هدایا تبلیغاتی رنگ بندی های متفاوتی وجود دارد مانند مشکی، قهوه ای و عسلی. بر روی ست های چرم تبلیغاتی هم میتوان انواع طرح ها را با چاپ هایی نظیر سیلک، لیزر و داغکوب بر روی کار حک کرد. چرم به کار رفته همانند ست های زنانه میتواند هم چرم مصنوعی و هم چرم طبیعی باشد که البته قیمت آنها هم با هم متفاوت هستند.

ست مدیریتی یا الکترونیکی :

در صورت کلی ست های مدیریتی هم شامل مواردی مانند یک عدد پاوربانک ، یک عدد شارژر فندکی ، یک عدد فلش مموری های تبلیغاتی ، یک عدد خودکار تبلیغاتی ، یک عدد جاکارتی و یک عدد کیف پول می باشد. بر روی این محصول هم میتوانید هر نوع طرحی که خواستید با روش های چاپی ذکر شده حک نمایید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *