چه زمانی ممکن است باعث وحشت افراد شوید؟

بعضی اوقات شیوه رفتار ما یا چیزهایی که می گوییم می تواند مردم را از ما دور کند.  در هر صورت ، ما احساس می کنیم که آگاهی از آن صفاتی که ممکن است دیگران را به وحشت اندازد اهمیت دارد. در پایان مطلب ما به شما می گوییم که برای حفظ روابط خوب با دوستان و همکاران ، چه تغییراتی را می توانید در رفتار خود ایجاد کنید.

چه زمانی ممکن است باعث وحشت افراد شوید؟

شما بی رحمانه رک هستید

صداقت یکی از مشخصه های شخصیتی شماست. شما دوست دارید با مردم صادق باشید ، حتی اگر گاهی به معنای گفتن معایب یا رک بودن و صدمه زدن به کسی باشد. شما حتما احساس می کنید که این کار صحیح است و مشکلی ندارد اما باید بدانید که رک بودن بیش از حد افراد را از شما دور میکند.

از مکالمات دوستانه خودداری می کنید

شما دوست ندارید وقت خود را با گفتگو کردن با مردم در مورد وضعیت هوا ، چگونگی تعطیلات آخر هفته آن ها یا هر موضوع دیگری که معمولاً صرف دوستانه و مودب بودن است بحث کنید. صحبت های کوچک برای شما بی اهمیت به نظر می رسد ، و ترجیح می دهید مستقیماً به سراغ اصل مطلب بروید و در مورد موضوعاتی که واقعاً مهم هستند بحث کنید. در نتیجه ممکن است شما فردی سرد و بی روح به نظر برسید.

تحمل نادانی را ندارید

در حالی که شما ترجیح می دهید یک ذهن باز داشته باشید و دوست دارید چیزهای جدید یاد بگیرید ، دیگران همیشه مشتاق انجام این کارها نیستند. بنابراین وقتی کسی مورد قضاوت قرار می گیرد ، به خصوص درباره چیزهایی که واقعاً از آن آگاهی ندارند ، می تواند اعصاب شما را به شدت به هم بریزد. به همین دلیل ، شما سعی می کنید از آن افراد دوری کنید.

نمی توانید افرادی را که شکایت می کنند تحمل کنید

شما بهانه نمی گیرید و به همین دلیل آن ها را نیز نمی پذیرید ، و انتظار دارید دیگران همین کار را انجام دهند. شما ترجیح می دهید مردم خودشان را جمع کنند و با مشکلاتشان کنار بیایند ، تا وقت خود را تلف نکنند. و اگر مجبور هستید با آن افراد کار کنید ، احساس می کنید وقت شما را نیز هدر می دهند.

بنابراین ممکن است بی پروا باشید و نظر خود را به آن ها ابراز کنید. به همین دلیل مردم ممکن است شما را بی روح بدانند ، گویی شما یک روباتی هستید که فقط به گرفتن نتیجه اهمیت می دهید.

کاری که می توانید در مورد آن انجام دهید

_سعی کنید در نظر بگیرید که مردم بعد از اینکه چیزی را با صداقت مطلق به آنها بگویید ، چه احساسی خواهند داشت. بعضی افراد می توانند واقعاً از حرف شما آسیب ببینند و در نتیجه می تواند به روابط شما با آن شخص آسیب برساند. سعی کنید افکار خود را به روشی راستین اما قابل احترام منتقل کنید.

به عنوان مثال ، اگر به کسی خبر بد می دهید ، می توانید سر راست باشید ، اما همچنین سعی کنید حمایت خود را نشان دهید. یا اگر مجبورید از کار کسی انتقاد کنید ، بر اقدامات او متمرکز شوید و شکست های او را سرزنش نکنید. نشان دهید که به انجام کار خوب اهمیت می دهید.

_از آنجا که مردم عادت دارند از مکالمه کوچک برای شکستن یخ استفاده کنند ، سعی کنید آن را بپذیرید و نادیده نگیرید. اگر واقعاً شما را ناراحت می کند و احساس می کنید وقت خود را تلف می کنید ، آن را کوتاه کنید اما حذفش نکنید.

_در شرایطی که دیدگاه شما و شخص دیگر متفاوت است ، سعی کنید احساساتی نشوید و به کسی توهین نکنید. تصور کنید که چه چیزی در کفش آنها قرار دارد و استدلال هایی را برای حمایت از نظر خود انتخاب کنید که می تواند برای افرادی که با آن ها مخالف هستید قابل ارتباط باشد.

_نکته دیگری که باید در نظر داشته باشید این است که بعضی اوقات افراد فقط باید احساسات خود را رها کنند ، حتی اگر این به معنای ضعف به نظر برسد، به جای اینکه از آنها بخاطر این کار انتقاد کنید ، سعی کنید پس از گذشت زمان سخت ، پشتیبانی خود را نشان داده و به آنها کمک کنید. افراد قدردان شما هستند که هوایشان را دارید. بنابراین در شرایطی که می توانستید شخصی را از خود دور کنید ، به جای آن دوستی را ایجاد کردید!

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *