فال روزانه هشتم بهمن ماه 1398

فروردین:

کمتر کار کنید و بیشتر استراحت کنید. تمرکز شما در انجام کارها از بین رفته است. کمی بیشتر به خانواده خود اهمیت دهید. شخصی مهم را ملاقات خواهید کرد که شما را در انجام یکی از سخت ترین کارهایتان یاری می کند.

اردیبهشت:

کارهایتان به خوبی پیش می رود اما شما سردرگم هستید. با کسی بحث و مشاجره نکنید اجازه ندهید افراد باعث عصبانیت شما شوند. شریک عاطفی تان شما را به خوبی درک می کند از او در انجام کارهایتان کمک بخواهید. از استعدادهای هنری تان به درستی استفاده کنید.

خرداد:

شغلی جدید در انتظار شماست و سود زیادی به شما خواهد رسید. قبل از هر کاری کمی بیشتر فکر کنید انتخاب های غلط شما در اکثر موارد مسیر زندگی تان را تغییر داده است. کارتان را جدی بگیرید و کمتر به مسائل حاشیه ای بپردازید.

تیر:

امروز سخت کار کردید و احساس خستگی می کنید. شما با دیگران ارتباط برقرار می کنید اما اغلب این ارتباط منجر به بحث و دعوا می شود. به اعصاب خود مسلط باشید در غیر این صورت با مشکلاتی روبرو خواهید شد. به زودی خبرهای خوبی از آشنایی دریافت می کنید.

مرداد:

بی هیچ دلیلی عصبی می شوید. زمان مناسبی برای کار نیست سعی کنید بیشتر استراحت و تفریح کنید.سفری کوتاه در انتظار شماست که شاید به تقویت روحیه تان کمک کند. از دیگران مشورت بخواهید شما به تنهایی قادر به حل مشکلات نخواهید بود. زود به زود به خانواده خود سر بزنید آن ها چشم انتظار شما هستند.

شهریور:

یکی از اعضای خانواده تان به شما کمک می کند تا مشکلات مالی تان را حل کنید. در حال حاضر شما نمی توانید به خوبی تمرکز کنید تصمیم گیری های مهم را به وقت دیگری موکول کنید. از مشورت کردن با افراد کاربلد غافل نشوید که کمک زیادی در تجارت شما می کنند. حتما وقتی را به ورزش کردن اختصاص دهید.

مهر:

امروز شما دچار سوءتفاهم می شوید سعی کنید سریع واکنش نشان ندهید. از قضاوت بی مورد بپرهیزید زیرا منجر به از دست دادن برخی از دوستانتان خواهد شد. یکی از دوستان تان به کمک شما احتیاج دارد اگر کاری از دست تان بر می آید دریغ نکنید. از شروع کارهایی که از نتیجه آن مطمئن نیستید بپرهیزید تا ضرری متحمل نشوید.

آبان:

چند روزی است کمی سخت تمرکز می کنید با کمی ورزش می توانید حال خوب گذشته را به دست آورید. در کارهایتان ریسک نکنید ضرر می کنید. تصمیم گیری درمورد مسائل مهم را به روز دیگری بسپارید. به زودی با فردی که دوستش دارید ملاقات خواهید کرد.

آذر:

روابط عاطفی شما کمی دچار مشکل شده است که اگر به آن رسیدگی نکنید حاد می شوند. سعی کنید تمرکز از دست رفته تان به دست آورید تا برای انجام مسئولیت هایتان به مشکل برنخورید. یکی از بستگانتان مریض است و احتیاج به مراقبت دارد. مطالعه تان را در حوزه کاری خود بیشتر کنید.

دی:

روز خوبی برای انجام فعالیت های اجتماعی شماست. کمی تمرکز خود را بالا ببرید. امتحانی مهم در پیش دارید با کمی تلاش موفق خواهید شد.به شما پیشنهاد کاری جدیدی خواهد شد سعی کنید با عجله تصمیم نگیرید. فعلا از شراکت بات افراد دوری کنید تا ضرری به شما نرسد.

بهمن:

کارهای شما به خوبی پیش می رود اما دست از تلاش نکشید. شما فردی خلاق هستید و می توانید از ایده هایتان در کارها استفاده کنید. ممکن است بیماری ککوچکی داشته باشید که به زودی خوب خواهید شد. باید کمی بیشتر استراحت کنید و به خانواده و شریک زندگی تان بیشتر توجه و محبت کنید.

اسفند:

شما دچار یاس و نا امیدی شدید اما باید به خدا توکل کنید. یکی از اعضای خانواده تان تجارت جدیدی را شروع کرده است و از شما درخواست همنکاری می کند. در خواست او را رد نکنید که برای شما سودآور است. ورزش و کارهایی که شما را از فکر کردن به گذشته دور کند را انجام دهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *