فال روزانه دوم بهمن ماه 1398

فروردین:

فضای کاری شما تنش زا شده است ممکن است با همکاران خود بحثی در پیش داشته باشید، خونسردی خود را حفظ کنید. با دیگران سازش کنید. روابط عاطفی تان در مسیر خوبی قرار دارد سعی کنید تنش های فضای کاری را وارد خانواده نکنید.

اردیبهشت:

ممکن است امروز برای شما اتفاقاتی بیفتد که انتظار آن را ندارید. زمان خوبی برای سودآوری نیست، کمی استراحت کنید. سفری خانوادگی در پیش دارید. به خانواده خود بیشتر اهمیت دهید و زمان بیشتری را با آن ها بگذرانید.

خرداد:

در محل کارتان مشاجراتی پیش خواهد آمد. هیجان زده نشوید و آرامش خود را حفظ کنید. از درگیری با دوستان و همکاران خود بپرهیزید،نیاز به استراحت دارید. در مورد موارد عاطفی زندگی تان به درستی و منطقی تصمیم بگیرید.

تیر:

با کارفرمای خود رابطه خوبی ندارید، اما سعی کنید از مشاجره با او بپرهیزید. بیشتر استراحت کنید و وقت بیشتری را به شریک عاطفی و خانواده تان اختصاص دهید. ورزش کردن و گوش دادن به موسیقی در این زمان بهترین گزینه برای شماست.

مرداد:

سفری کاری در پیش دارید. پرخوری عامل بسیاری از بیماری هاست کمتر بخورید تا سالم بمانید.مسافری در راه دارید که مدتی است انتظارش را می کشید.

شهریور:

موفقیت های شما بیش از پیش شده است اما باید سعی کنید کمتر کار کنید تا به روابط عاطفی تان لطمه ای وارد نشود. به عشقتان توجه بیشتری کنید، انسان ها بنده محبت اند. با بدخلقی فقط افراد را از خود دور خواهید کرد.

مهر:

به زودی پول زیادی به شما می رسد، از آن درست استفاده کنید. سعی کنید شب ها زودتر به خانه برگردید.درحال حاضر روابط عاطفی شما در مرحله خوبی به سر نمی برد. احساس خستگی می کنیدف باید به ذهن و جسم خودتان بیشتر استراحت بدهید.

آبان:

در زندگی روزمره بسیار احتیاط کنید. با احتیاط رانندگی کنید. از توصیه های افراد کاربلد استفاده کنید. اگر دقت نکنید پول زیادی را از دست خواهید داد.خانواده تان از شما دلگیر هستند سعی کنید دل آن ها را به دست آورید.

آذر:

کار تازه ای را شروع کرده اید در آن موفق می شوید به شرط اینکه بی گدار به آب نزنید. کمتر از دیگران انتقاد و عیب جویی کنید.خبرهای خوبی در راه است. یکی از نزدیکان شما به زودی صاحت فرزند خواهد شد.

دی:

به هرکسی پول قرض ندهید. اطرافیانتان را سرزنش نکنید همه انسان ها خطاکار هستند. با مهر و محبت رفتار کردن بهترین راه است. شخصی از اقوام تان به تازگی از سفری می آید.

بهمن:

به زودی نتیجه زحماتتان را می بینید. پول زیادی به دست تان می رسد. بهترین فرصت است تا خودتان را در محیط کاری نشان دهید برای رسیدن به خواسته هایتان باید از مشاجره و بحث با همکارانتان بپرهیزید.هنگام رانندگی احتیاط کنید.

اسفند:

سفری کاری در پیش دارید که سود خوبی به شما می رساند. خود رای نباشید همه حق نظر دادن و تصمیم گیری دارند. سعی کنید زود قضاوت نکنید همه چیز آن طور که شما فکر می کنید نیست. شریک عاطفی تان کمی از شما دلخور است بیشتر به او اهمیت بدهید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *