راه هایی برای پس انداز کردن پول

صرفه جویی در پول کار ساده ای نیست مخصوصاً برای کسانی که هزینه زیادی را خرج می کنند و نمی توانند جلوی این کار را بگیرند. اما گاهی اوقات ما نیاز به خرید وسایل لازم داریم ولی گاهی اوقات بهتر است پول مان را پس انداز کنیم.

راه هایی برای پس انداز کردن پول

صرفه جویی مرحله ای

این روش حدود یک سال طول می کشد. اما نکته مهم این است که هر هفته بیشتر از هفته قبل پول خرج کنید. این روش فقط در صورتی امکان پذیر است که پول را به طور مرتب و بدون هزینه اضافی خرج کنید.

تبدیل عادات بد به پس انداز

نکته این روش این است که برای هر عادت بدی که دارید ، مبلغی ثابت را کنار بگذارید.

به عنوان مثال برای نرفتن به باشگاه یا دیر رسیدن سر قرار ها مبلغی را کنار بگذارید مهمترین کار این است که مبلغ را در همان ابتدای کار تعیین کنید و آن را کم نکنید. این روش به شما کمک می کند عادت های بد را رها کنید و همزمان پول هم پس انداز کنید.

بخر و پس انداز کن

این روش آسان به شما کمک می کند نه تنها پس انداز کنید بلکه هزینه های خود را نیز بررسی کنید. نکته این است که درصدی از خریدی که انجام می دهید را کنار بگذارید.

به عنوان مثال ، بگویید تصمیم گرفتید 10٪ از هر خرید را کنار بگذارید. یک ژاکت جدید که 300تومان قیمت دارد ، 30 تومان به شما می دهد. شما می توانید برای خود تصمیم بگیرید که چه زمانی پول را کنار بگذارید و چه زمانی نه.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *