راه حل رهایی از جوش های سر سیاه بینی

بر روی بینی بسیاری از افراد به علت باز بودن منافذ پوست دانه های سر سیاهی وجود دارد که در زیبایی آن ها تاثیر منفی دارد.

یکی از راه های خلاصی از شر این دانه های مزاحم سرسیاه استفاده از چسب بینی است.طرز استفاده ان پس از استحمام بلافاصله استفاده آن ب روی بینی است. قبل از چسباندن چسب یادتان باشد که حتما سطح پوست بینی تان مرطوب باشد. بعد از گذشت حدود بیست دقیقه چسب را از روی پوست خود به آرامی بردارید. خواهید دید که دانه های سیاه از سطح بینی تان به روی چسب منتقل شده است.

اما باید بدانید که این روش یک روش موقتی است و پس از دو روز دوباره سر و کله جوش ها ظاهر خواهد شد.

با نگاهی کلی به افراد یکه این مشکل را دارند در میابید که پوست اکثر این افراد چرب است و یا حداقل پوست اطراف بینی آن ها چرب است.

توصیه ما به این افراد این است که روزانه پوست خود را دو بار با شوینده های بسیار ملایم بشویید. شوینده ها هم می تواند مواد شوینده مخصوص شست و شوی صورت باشد و هم میتوانید از شامپو بچه استفاده کنید. زمان شست و شو میتواند بعد از بیدار شدن از خواب(زمانی که میزان چربی اطراف بینی بسیار زیاد است) باشد و هم زمانی که بعد از یک روز کاری به خانه آمده اید و روی پوستتان لایه ای از چربی آلوده است.

اگر شما جزو افرادی هستید که پوست چربی دارید بهتر است از ماسک خاک رس استفاده کنید زیرا خاک رس توانایی زیادی در بیرون کشیدن الودگی های رسوب کرده در پوستتان را دارد.

طرز تهیه

یک قاشق غذا خوری از خاک را در یک ظرف ریخته و به مقداری آب به آن اضافه نمایید که بشکل گل دراید. چند قطره گلاب و دو قطره روغن گیاهی هم به آن اضافه کنید. این ماسک را برای مدت 15 دقیقه در ناحیه Tصورتتان قرار دهید و بعد با آب ولرم بشویید.

دوبار در هفته کیسه بکشید. اگر دقت کرده باشید در حمام و زمانی که پوست صورت برای مدتی در معرض بخار آب است رفع دانه های سیاه آسان تر است.بنابراین بهترین زمان برای بیرون کشیدن دانه های سر سیاه بر روی بینی در زمان استحمام است.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *