درمان شگفت انگیز ناخن های شکننده

برای درمان ناخن های شکننده ، باید به محصولات غذایی متوسل شوید که می توانند آنها را تقویت کنند. این امر به این خاطر است که دو دلیل وجود دارد که باعث می شود ناخن ها شکننده یا پوسته پوسته شوند.

درمان شگفت انگیز ناخن های شکننده

مورد اول این است که اگر بیشتر اوقات با دست های خود در آب کار می کنید. این باعث ضعیف شدن ناخن ها می شود و باعث می شود آن ها ظاهر ناسالمی داشته باشند. مورد دوم به دلیل رژیم غذایی ضعیف است. سطح پایین آهن و کلسیم باعث تضعیف ناخن ها و باعث شکسته شدن آنها می شود.

مواد طبیعی برای درمان ناخن های شکننده

روغن زیتون

روغن زیتون یک ماده با کاربردهای مختلف است. برای درمان ناخن های شکننده نه تنها مفید است بلکه به عنوان مثال می تواند با خشکی پوست نیز مبارزه کند. دلیل این امر در خواص آن نهفته است.به طور کلی ، روغن زیتون:

مرطوب کننده است.

ناخن ها را زیبا می کند.

ناخن ها را براق می کند.

کوتیکول ها را تغذیه می کند.

روغن آووکادو

آووکادو سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. این میوه مملو از چربی های سالم و سایر خواص آن است که باعث می شود گزینه مناسبی برای درمان ناخن های شکننده باشد. این روغن ناخن ها را مرطوب می کند و آنها را تغذیه و بازسازی می کند.

اگرچه می توانید روغن آووکادو بخرید ، اما می توانید یک خمیر آووکادو را نیز در خانه درست کنید. برای انجام این کار ، شما فقط باید آووکادو را پوست بگیرید ، آن را در یک کاسه خرد کنید و سپس آن را روی ناخن های خود بمالید.

روغن کرچک

روغن کرچک به مرطوب شدن ناخن ها ، نفوذ در بین لایه ها و تقویت آنها کمک می کند. این روغن همچنین از اسیدهای چرب تشکیل شده است.

شما باید این روغن را مستقیماً روی ناخن های خود ماساژ دهید. باید این کار را هر روز انجام دهید تا شاهد بهبودی باشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *