با این نوشیدنی ها به سرعت لاغر شوید

این روزها لاغر شدن و رژِم گرفتن دغدغه ای است که اکثر افراد دارند. ورزش کردن کار سختی است و تداوم آن نیازمند اراده ی قوی است، رژیم گرفتن هم برای بعضی ها به معضل تبدیل شده است. مقاومت در برابر لذت خوردن غذا کار بسیار سختی است. اما بعضی مواد غذایی هستند که با خوردن آن ها سوخت و ساز بدنتان افزایش پیدا می کند و به سریع لاغر شدنتان کمک خواهد کرد. اگر به دنبال کم کردن وزن هستید این مطلب را دنبال کنید.

با این نوشیدنی ها به سرعت لاغر شوید

1_ گریپ فروت و عسل

شاید شما از خواص گریپ فروت برای افزایش سوخت و ساز بدن اطلاع داشته باشید. یک فنجان گریپ فروت را به همراه یک قاشق عسل و یک قاشق سرکه سیب مخلوط کنید و قبل از هر وعده غذایی بخورید. سرکه سیب جزء موادی است که سریع لاغر شدنتان کمک خواهد کرد.

2_ کرفس و جعفری

خوردن این نوشیدنی به سرعت وزن شما را پایین می آورد، یک فنجان جعفری خرد شده را با پنج ساقه کرفس یک خیار یک سیب و 3 عدد لیمو به همرا 2 لیوان آب میکس کنید. و قبل از هر وعده غذا میل کنید. این نوشیدنی به پاکسازی کبد و لاغری کمک می کند.

3_زنجبیل و چای سبز

چای سبز و زنجبیل را با هم مخلوط کنید و در توری بریزید، آن را یک یک فنجان آب جوش قرار دهید و بعد از 3تا4 دقیقه آن را نوش جان کنید. روزی 2 فنجان مصرف کنید.

4_ زردچوبه و زنجبیل

سه قاشق چایخوری زردچوبه را با یک قاشق زنجبیل  و کمی عسل مخلوط کنید و آن را به آب جوشیده اضافه کنید. اجازه دهید مواد نیم ساعت روی حرارت بماند. این نوشیدنی بسیار چربی سوز است می توانید 3 بار در روز آن را بنوشید.

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *