انواع پیشبند های تبلیغاتی

پیشبند های تبلیغاتی یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی است که به مردم داده میشود. برای این پیشبند های تبلیغاتی جنس های مختلفی وجود دارد که عبارتند از : پیشبند های شمعی ، پیشبند های پشت لاستیک و پیشبند های پارچه ای. در ادامه با تمامی آنها آشنا میشویم.

بررسی ویژگی های پیشبند تبلیغاتی:

پیشبند شمعی : جنس پیشبند های شمعی مانند لباس های شمعی (مثلا لباس های ورزشی) است. جنی اسن گونه پارچه ها به شکلی است که میتوان به راحتی آن را شست. مشتریان میتوانند در هنگام سفارش هم لوگو و یا طرح مورد نظر خود را برای چاپ ارائه دهند. این نوع پیشبند ها به دو صورت دو رنگ و یا تک رنگ سفارش داده میشود که البته قیمت ها با همدیگر متفاوت هستند. رنگ بندی های متفاوتی برای این نوع پیش بند وجود دارد مثلا : آبی کاربنی ، سورمه ای ، مشکی و قرمز.

پیشبند پشت لاستیک : پیشبند هایی که لاستیکی هستند مانند پیشبند های شمعی قابل شست و شو هستند. تنوع رنگ در این نوع پیشبند بسیار متنوع است. مشکی ، قرمز ، سورمه ای و آبی کاربنی. البته اگر شما رنگ دیگری در نظر دارید میتوانید در هنگام سفارش ارائه بدهید. بر روی این پیشبند ها میتوان انواع چاپ نظیر سیلک را انجام داد.

پیشبند پارچه ای : معمولا پیشبند های پارچه ای را کمتر از دیگر مدل های پیشبند سفارش میدهند. پیشبند های پارچه ای همانند پیشبند های لاستیکی و یا شمعی هم قابلیت شست و شو دارد. جنس پارچه های پیشبند تبلیغاتی پارچه ای است که از نوع ۱۰۰% پنبه ، نخی ، پارچه ضخیم مثل لی و یا .. میباشد.


دیگر مطالب مرتبط :
هدیه تبلیغاتی
هدایا تبلیغاتی

0 پاسخ

پاسخ دهید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *